miércoles, 23 de marzo de 2011

CARTES

                                                                                                             Alacant 20 de Gener de 2011

Benvolgut Joe:

Com va tot? A mi tot em va molt bé, ara nateix estic vivint a València. He vingut a València per questions de treball, diners, la familia... Però no hi ha massa diferència amb Alacant, ací  la gent és diferent però amb el temps acabes acostuman-te.

A més escric aquesta carta per inforamrte de que a l'estiu aniré a Londres, m'agradaria que em solucionares aquests problemes que tinc.Ja saps les coses més importants, el tema de la moneda, els menjars llocs on puc anar a visitar, els seus horaris etc.

Espere que tot et funcione tan bé com tu desitjaves, el treball, les xicones i tot això. Una abraçada molt forta.
                                                      
                                                                                                        Jordi

                                                                                  

No hay comentarios:

Publicar un comentario